Tävlingar och motionslopp
Tommy Pollak
2006-05-22 18:32:04 UTC
Det verkar inte vara så mycket trafik i den här nyhetsgruppen längre.

Ni som fortfarande läser, är ni motionärer och/eller tävlingscyklister?

Oavsett vilket, så blir det stor cykelhelg den 3-6 juni i
Stockholmsområdet, den 3 Falkenloppet utanför Nynäshamn, den 4
Södertäljeloppet utanför Södertälje, den 5 Skeppsholmsloppet på
Skeppsholmen i centrala Stockholm, den 6 nationaldagsspelen i Hammarby
Sjöstad i Stockholm med motions- och elitlopp på MTB och elitlopp på
landsvägsracer (GP). Mer info på cykelförbundets webbplats www.scf.se.

Rulla på!
--
Tommy Pollák
Wiboms v 12, 2 tr Tel 08-27 24 27
171 60 SOLNA
Erik Sandblom
2006-05-23 20:12:59 UTC
Post by Tommy Pollak
[...]
Jag är uteslutande transportcyklist, men jag tycker om cykling och funderar
mer och mer på hur mina cyklar ska vara inställda för att bli bekväma och
effektiva. Har nyligen lärt mig trampa fortare på lägre växel.
--
Erik Sandblom
my site is EriksRailNews.com
for those who do, no explanation is necessary
Per Elmsäter
2006-06-08 21:00:33 UTC
Post by Tommy Pollak
[...]
Tjänare Tommy. Det är ju bara för att du inte varit här på länge som vi
håller tyst här. faktum är att det var här min cykelkarriär började för
några år sedan. Jag ställde lite frågor om cyklar och fick tips om en Trek
5200 till bra pris. Vips åkte jag ner till Borås och köpte den, sen vet du
hur det gick :-)

--
Perre

Symfoni, en kost- och träningsdagbok