Til Bottenviken
Shapescare
2007-02-25 15:36:42 UTC
Hei,

Min sønn og jeg har startet en tradisjon med "c2c"-sykling. (sea to
sea)
I Juli skal vi sykle fra Norskehavet til Bottenviken (Haparanda/
Torneå).
Jeg lurer på om noen har tips om følgende to ting:

1. Hvilken rute er å anbefale?
Bodø-Arvidsjaur-Boden?
Narvik-Abisko-Kiruna-Tornedalen?
Tromsø-Karesuando-Kiruna-Tornedalen?

2. Overnatting.
Vi har pleid a telte, men dette året ønsker vi innendørs logi
(billig).

3. Finnes det gode sykkelkart for dette området?

På forhånd takk (om noen gidder å svare).

Fatter'n
Erik Sandblom
2007-02-28 12:44:56 UTC
Post by Shapescare
[...]
Jag vet inte tyvärr, men du kanske kan få svar här.
http://www.utsidan.se/vb_forum/forumdisplay.php?forumid=17

Gör en sökning eller ställ en fråga.

Kartor kan finnas hos kommunens turistbyrå, eller hos Svenska
Cykelsällskapet, eller Cykelfrämjandet. Jag har funnit att kommuner i
södra Sverige är duktiga på att skicka bra cykelkartor på papper med
posten.

http://www.cykelframjandet.a.se/
http://www.svenska-cykelsallskapet.se/

lycka till & god tur