[NTG] Cyklar - var i svensk internet/usenet?
Dan
2006-01-05 16:46:09 UTC
Vi planerar en cykelresa genom Sverige på sommaren. Kan någon hjälpa
till och visa webadresser, där jag kan hitta nyttiga informationer om
att cykla i Sverige? Kanske någon usenet-grupp?
swnet.sport.cykel är den grupp i svenska hierarkin som tar hand om
alla cykelfrågor, inte bara sport som namnet skulle antyda.
--
***@dod.no
Citroën C4 1.6i Coupé -05
Leon Longin hr. von Ketlee
2006-01-06 09:12:29 UTC
Post by Dan
swnet.sport.cykel är den grupp i svenska hierarkin som tar hand om
alla cykelfrågor, inte bara sport som namnet skulle antyda.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<,
Tack skall du ha!

vK
--
von Ketlee
"May the Schwartz be with you!"
Anders Grund
2006-01-16 12:11:17 UTC
Vi planerar en cykelresa genom Sverige på sommaren. Kan någon hjälpa
till och visa webadresser, där jag kan hitta nyttiga informationer om
att cykla i Sverige? Kanske någon usenet-grupp?
Du hittar en hel del om cykling här.
http://happymtb.org

En del om cykelsemester
http://www.bahnhofbredband.se/~wb093790/index_cykelturer.htm