"Hundan, vilket uselt sexliv"
Lars Johansson
2006-05-15 16:23:28 UTC
Halloj!
"Henrik Bengtsson" <***@hotmail.com> skrev i meddelandet news:***@individual.net...

| "Lars Johansson" <***@AltaVista.NET> skrev i meddelandet

| > |

| Fortsätt du att intala dig det, Mary.

...Och gult. Jag trodde faktiskt att du var hyffsat allmänbildad.

"A man can't just sit around."
Lars Johansson

On the turntable:
Gyllene Tider
Henrik Bengtsson
2006-05-15 17:07:19 UTC
Post by Lars Johansson
| > |

| Fortsätt du att intala dig det, Mary.
...Och gult. Jag trodde faktiskt att du var hyffsat allmänbildad.
Är rent allmänt väldigt ointresserad av sport. Gult är väl någon ledartröja ett ett
cykelrace men vad står rosa för?
--
Henrik Bengtsson
---
-Bill Stout
Dan
2006-05-15 17:33:53 UTC
Post by Henrik Bengtsson
Post by Lars Johansson
> [...]
Är rent allmänt väldigt ointresserad av sport. Gult är väl någon ledartröja ett ett
Samma som gult, men i Giro d'Italia istället för Tour de France.
--
***@dod.no
Orange Patriot -03 boing-boing
Bianchi 1885 -05 racer
Tamuel
2006-05-16 09:05:52 UTC

Det beror väl på att Gazzetta Della Sport är inblandad?
Dan
2006-05-16 21:09:25 UTC
Post by Henrik Bengtsson
Post by Dan

Post by Dan
Post by Henrik Bengtsson
cykelrace men vad står rosa för?
Samma som gult, men i Giro d'Italia istället för Tour de France.
Det beror väl på att Gazzetta Della Sport är inblandad?
På samma sätt som Tour de France-tröjan är gul för att l'Auto trycktes
på gult papper.
Bianchi 1885 -05 racer
Henrik Bengtsson
2006-05-16 12:22:31 UTC
Post by Dan
Post by Henrik Bengtsson
Post by Lars Johansson
> [...]
cykelrace men vad står rosa för?
Samma som gult, men i Giro d'Italia istället för Tour de France.
Det var lite intressant triva faktiskt men tillbaka till Lars "Mary" Johanssons rosa
_cykel_.
--
Henrik Bengtsson
---